אתר זה משתמש בקובצי Cookie כדי לעזור לנו להעניק לך את החוויה הטובה ביותר כשאתה מבקר באתר שלנו. על ידי המשך השימוש באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות אלו.
עברית | English
הוראת מדרשי חז"ל מחקר פעולה בהוראת תרבות ישראל בחינוך הממלכתי התיישבותי
סיפורי העקרות ככלי חינוכי לביטוי קולות מגוונים ביחס לאישה בספרות חז"ל
האם משמש טקס בר המצווה (בגיל 13) ברחבת הכותל המערבי כ'טקס מעבר' ליהודי - ישראלי שאינו דתי?
תפיסת הילד והילדות כבסיס לשיטתו החינוכית של הראי"ה קוק
היבטים ביישום הפילוסופיה של מרטין בובר לחינוך בגילהצעירות המוקדמת
הוראת תנ"ך באמצעות למידה פעילה
"בין מסע אלונקות למשא ילקוטים" ניתוח תפיסות מנהיגות ומעבר בין ארגוני אצל מנהלי בתי ספר פורשי צבא
עמדותיהם של מורים למקרא בחינוך הממלכתי כלפי תלמידים מסורתיים וגילויי מסורתיות בשיעורי מקרא
הוראת הנס בסיפור המקראי: מחקר פעולה בהוראת תנ"ך בחינוך הממלכתי
לומדי תורתך לשמה? – מבט על המוטיבציות ללימוד מתמשך של יהדות אצל חילוניים
מרכיבי הזהות והזדהות האתנית בקרב מהגרים חוזרים: סיפורם של ילדי הישראלים, שגדלו בארה"ב ובחרו לחזור ולחיות בישראל
שלוש פרזנטציות של סיפור יעקב / עשיו, בראשית כה-כז, וכיצד הם משקפים גישות חינוכיות שונות לפשט, לדמויות תנכיות, וללימודי התנ"ך.
שליחות חינוכית, ציונית ארוכה בתפוצות – פרופיל זהותי של השליח, מניעים ליציאה לשליחות וציפיות ממנה
האם רבני התלמוד הבבלי הציבו גבולות לאגדה?
האם פלורליזם הוא רכיב מרכזי בשיקוליהם של הורים שילדיהם התחנכו בגני 'כל הנשמה' בבואם לבחור גן ילדים בעבור הילד השני ואילך
לומדים תלמוד "עם תנועות ידיים" – עבודה אתנוגרפית על לימוד ב'חברותא' בבית-מדרש
מודלים של תפילה ומקבילותיה בחינוך המשלב
הוראת הדת הנוצרית כדת "אחרת" : תפיסות של מורים יהודיים במערכת החינוך הממלכתית והממלכתית-דתית בישראל
גישה אל התנ"ך בהוראתו: חקר מקרים של סטודנטים-מורים בתכנית הכשרה למצטיינים
גישות להוראת מחשבת ישראל: חקר מקרים של סטודנטים-מורים בתכנית הכשרה למצטיינים